Pogosta vprašanja
1. Kako lahko uveljavim kodo za popust? / Zakaj ne deluje?
Po vnosu kode v košarico jo morate potrditi.
Njeno uveljavljanje boste videli v naročilu pred potrditvijo.
Kodo je treba kopirati v celoti.
Popuste in akcije ni mogoče kombinirati.
Če poteka druga akcija, bo v košarici uporabljen popust, ki ima za vas večjo vrednost.
2. Ali pakete pošiljate ponovno?
Neprevzete pošiljke ponovno ne pošiljamo.
Za želene izdelke ustvarite novo naročilo.
3. Kje je moj paket?
Po odpremi naročila boste po e-pošti prejeli številko za sledenje naročila,
ki vam omogoča, da preverite, kje je vaš paket.
Za več informacij po odpremi iz našega skladišča se prosimo obrnite na prevoznika.
4. Kje lahko najdem informacije o sestavi in uporabi?
Če kliknete na izbrani izdelek na naši spletni strani lahko preberete informacije o izdelku vključno s sestavinami in uporabo.
Te informacije lahko najdete tudi na samem izdelku.
Ko odlepite etiketo na vitaminih, boste našli opis, ki je preveden v več jezikov, med drugim tudi v slovenski jezik.
5. Kakšen način plačila ponujate?
Ponujamo dva načina plačila - spletno plačilo s kartico ali plačilo po povzetju.
6. Kdaj bo potekala akcija?
Za informacije o prihajajočih akcijah nam lahko sledite na naših socialnih omrežjih.
7. Za koga so vaši izdelki primerni?
Naši izdelki so primerni za ženske, moške in otroke, stare od 12 let.
Za otroke, stare od 4 let, imamo na voljo naše vitamine za podporo imunitete.
Za nosečnice in doječe mamice ponujamo naše vitamine za lase za mamice in vitamine za podporo imunitete in prebave s probiotiki.
8. Ali lahko kombiniram več izdelkov?
Da, vendar priporočamo, da preverite priporočeni dnevni odmerek za vsako sestavino, ki jo jemljete vsak dan.
V primeru različnih bolezni in rednega jemanja zdravil vam priporočamo, da se o uporabi posvetujete neposredno s svojim zdravnikom.
9. Kakšna je razlika med vitamini za lase v obliki gumijastih bonbonov in kapsul?
Naše kapsule priporočamo, če imate večje težave z lasmi.
Vsebujejo za 10 aktivnih sestavin več kot naši gumijasti bonboni.
Morski kolagen, ki ga vsebujejo, izboljša splošno kakovost vaših las in preprečuje lomljenje.
Gumijasti bonboni so bolj igriva oblika uporabe.
Primerni so za uporabnice, ki imajo težave s uživanjem kapsul.
Kombinacija inozitola in holina v gumijastih bonbonih preprečuje prekomerno izpadanje las in spodbuja njihovo hitrejšo rast.
10. Ali lahko spremenim izdelke v svojem naročilu?
Potrjeno naročilo ni mogoče več spreminjati.
Če naročilo še ni bilo poslano, ga lahko prekličemo, nato pa lahko ustvarite
novo naročilo za želene izdelke.
Če niste našli odgovora na vaša vprašanja,
se obrnite na našo linijo za pomoč strankam preko e-pošte ali telefona.
Po vnosu kode v košarico jo morate potrditi.
Njeno uveljavljanje boste videli v naročilu pred potrditvijo.
Kodo je treba kopirati v celoti.
Popuste in akcije ni mogoče kombinirati.
Če poteka druga akcija, bo v košarici uporabljen popust, ki ima za vas večjo vrednost.
2. Ali pakete pošiljate ponovno?
Neprevzete pošiljke ponovno ne pošiljamo.
Za želene izdelke ustvarite novo naročilo.
3. Kje je moj paket?
Po odpremi naročila boste po e-pošti prejeli številko za sledenje naročila,
ki vam omogoča, da preverite, kje je vaš paket.
Za več informacij po odpremi iz našega skladišča se prosimo obrnite na prevoznika.
4. Kje lahko najdem informacije o sestavi in uporabi?
Če kliknete na izbrani izdelek na naši spletni strani lahko preberete informacije o izdelku vključno s sestavinami in uporabo.
Te informacije lahko najdete tudi na samem izdelku.
Ko odlepite etiketo na vitaminih, boste našli opis, ki je preveden v več jezikov, med drugim tudi v slovenski jezik.
5. Kakšen način plačila ponujate?
Ponujamo dva načina plačila - spletno plačilo s kartico ali plačilo po povzetju.
6. Kdaj bo potekala akcija?
Za informacije o prihajajočih akcijah nam lahko sledite na naših socialnih omrežjih.
7. Za koga so vaši izdelki primerni?
Naši izdelki so primerni za ženske, moške in otroke, stare od 12 let.
Za otroke, stare od 4 let, imamo na voljo naše vitamine za podporo imunitete.
Za nosečnice in doječe mamice ponujamo naše vitamine za lase za mamice in vitamine za podporo imunitete in prebave s probiotiki.
8. Ali lahko kombiniram več izdelkov?
Da, vendar priporočamo, da preverite priporočeni dnevni odmerek za vsako sestavino, ki jo jemljete vsak dan.
V primeru različnih bolezni in rednega jemanja zdravil vam priporočamo, da se o uporabi posvetujete neposredno s svojim zdravnikom.
9. Kakšna je razlika med vitamini za lase v obliki gumijastih bonbonov in kapsul?
Naše kapsule priporočamo, če imate večje težave z lasmi.
Vsebujejo za 10 aktivnih sestavin več kot naši gumijasti bonboni.
Morski kolagen, ki ga vsebujejo, izboljša splošno kakovost vaših las in preprečuje lomljenje.
Gumijasti bonboni so bolj igriva oblika uporabe.
Primerni so za uporabnice, ki imajo težave s uživanjem kapsul.
Kombinacija inozitola in holina v gumijastih bonbonih preprečuje prekomerno izpadanje las in spodbuja njihovo hitrejšo rast.
10. Ali lahko spremenim izdelke v svojem naročilu?
Potrjeno naročilo ni mogoče več spreminjati.
Če naročilo še ni bilo poslano, ga lahko prekličemo, nato pa lahko ustvarite
novo naročilo za želene izdelke.
Če niste našli odgovora na vaša vprašanja,
se obrnite na našo linijo za pomoč strankam preko e-pošte ali telefona.