Mi smo
Bloom Robbins kolektiv
Na samem začetku Bloom Robbins stal mlad par iz Slovaške. Njuno potovanje se je začelo leta 2015, ko sta začela razvijati prvi izdelek za svojo takratno blagovno znamko Bloom Hair, otroka Bloom Robbins. Do danes jim je uspelo postati le najbolj priljubljen izdelek za prehransko dopolnilo las na Slovaškem in Češkem, temveč so se razširili tudi v pet držav v Evropi in ZDA.
Več o naši zgodbi






ZAČELO SE JE Z LASJEMI, ki jih oba obožujemo
„Tudi za naše smo vedno želeli le najboljše. Naš prvi izdelek smo ustvarili za ljudi, za katere lasje nisosamo lasje, ampak sestavni del njihove edinstvene osebnosti in načina samoizražanja.
Ker se točno tako počutimo.
Veste, z lepimi lasmi je lažje osvojiti svet.
Vendar pa smo v zadnjih nekaj letih ugotovili, da želimo ustvariti neverjetne izdelke, ki bi čim več ženskam po vsem svetu pomagali razcveteti v svoji največji lepoti.
Da bi ženske počutili bolj samozavestno, seksi in polna življenja.
In zato pri današnji Bloom Robbins ne gre več samo za lase. Gre za lepo kožo, zdrav spanec, imuniteto in prebavo, saj verjamemo, da prava lepota sije od znotraj.
Verjamemo, da si vsaka ženska zasluži zablesteti."
Adam in Zuzana Cvik - ustanovitelja znamke Bloom Robbins
Spoznaj nas bližje
-
2023
2023Bloom Hair se je spremenil v Bloom Robbins
Ne bo šlo več samo za lase. Verjamemo, da prava lepota sije od znotraj, zato bo šlo tudi za lepo kožo, boljši spanec, imunost in prebavo.2023Novi izdelki
V leto 2023 smo vstopili kot močan igralec s prehranskimi dopolnili. Začnite uživati dnevne vitamine v igrivi gumijasti obliki. Ali že poznate naše nove prodajne uspešnice? -
2023
Bloom Robbins na TV
Vau! Od marca 2023 lahko svojo najljubšo znamko spremljate na televiziji. Če ste našo reklamo že videli, nas zanima, kako vam je bila všeč. -
2022
2022Priprava nove dobe
Nemogoče je postalo resničnost. Bloom Hair - priljubljena blagovna znamka, ki jo je čez čas poleg nas Zuzke in Adama začelo ustvarjati še 20 ljudi. Nekaj novega prihaja. Dobrodošli v svet Blooma Robbinsa, na kateri smo se pripravljali vse leto 20222022Sadni okus
Velika želja biti najboljši- je privedla do izboljšav v videzu in okusu naših vitaminev. Za še bolj izjemen okus smo začeli uporabljati izključno naravna barvila in arome. Za sadnim okusom naših gumijev se skriva pravo sadje. -
2020
Zasedenost slovaškega in češkega trga
Še danes smo številka ena med prodajalci vitaminov za lase v teh dveh državah in nas ne obožujejo le številni znani obrazi, temveč predvsem vi - naše edinstvene stranke! -
2019
Vstop na češko-slovaški trg
Šele leta 2019, dve leti po začetku prodaje v Ameriki, Bloom Hair prihaja tudi na slovaško-češki trg. -
2018
Razvoj bonbončkov Healthy Hair by Bloom Hair
Ker vsem ženskam ne ustreza jemanje vitaminov v obliki kapsul, so razmišljali, kako bi odstranili ta medicinski del. Zamislili so si, da bi ustvarili prehransko dopolnilo, ki bi imelo še vedno superzmogljivo formulo, vendar v okusni obliki gumijastih bombonov, ki bi predstavljali igriv način jemanja vitaminov. -
2017
1. izdelek, predstavljenjavnosti
Tada! Po 2 letih razvoja je prišel trenutek, ki so ga vsi čakali. Na trg je prišel prvi izdelek - kapsule Bloom Hair za podporo rasti in hranjenje las.Osvajanje ZDA
Adam in Zuzka nikoli nista razmišljala o majhnosti. Zato sta ZDA izbrala za prvo državo, v kateri bosta prodajala svoje izdelke. Bogati ameriški trg je njiju sprejel in počasi sta se začela učiti, kako poteka poslovanje za veliko lužo. -
2016
Ustvarjanje identitete Bloom Hair
Kasneje je sledil ustvarjalni del njihovega poslovnega procesa. Izmislek imena, ki bi ga nosila celotna blagovna znamka. Takrat so se odločili za poetično ime Bloom Hair z glavnim calimom celotne komunikacije - Let your hair bloom with Bloom HairSrečanje sproizvajalcem
Ker proizvajalec, ki sta ga izbrala, ni bil iz njune domovine, sta se odločila, da ga obiščeta. Od takrat sta ponosna na odprto komunikacijo in čim večjo transparentnost z vsemi proizvajalci, s katerimi kot blagovna znamka sodelujemo. -
2015
Nagovarjanje proizvajalca
Leto 2015 je bilo za Bloom Robbins prelomno. Čeprav niti Adam niti Zuzka nista imela pojma, kam ju bo pot zanesla, sta se odločila, da se najprej obrneta na proizvajalca, specializiranega za prehranska dopolnila.Začetek razvoja izdelka
Prvi izdelek, ki sta ga dala v proizvodnjo, so bile kapsule Love is in the Hair, ki so bile prvo prehransko dopolnilo v portfelju njune takratne blagovne znamke Bloom Hair. Na samem začetku se je uresničil njihov ambiciozni načrt za razvoj izdelka, ki bi lahko uspešno pomagal ženskam.
Spoznajte naš tím
Naša filozofia
NAŠA
FILOZOFIJA
Naš glavni cilj je podpirati ženske na vseh področjih njihovega razvoja. Želimo, da se počutijo samozavestne in lepe, naj so zavestne tega, da lahko uspejo v čemerkoli.
Borimo se za močnejše in a
samozavestnejše ženske
In mislimo to resno. Kot blagovna znamka smo se zavezali, da bomo nenehno pomagali ženskam, jih okrepili in jim dali priložnost za uspeh. Sodelujemo z neprofitnimi organizacijami:

Amazonke
In mislimo to resno. Kot blagovna znamka smo se zavezali, da bomo nenehno pomagali ženskam, jih okrepili in jim dali priložnost za uspeh. Sodelujemo z neprofitnimi organizacijami:

Woman up
Z organizacijo Womanup vsak mesec organiziramo Bootcamp, ki ženskam pomaga, da se izobražujejo o samorazvoju. Se tudi ti želiš učiti z nami? Sporoči nam o tem!